jack

chinatown.jpgJe viens de voir Chinatown, intr-un moment in care numai de filme nu am chef. Asadar nu pot sa-mi explic ce-i cu monstrul ala de nota de pe imdb. (imdb e overrated rau de tot, btw). In esenta este un film bun, dar in niciun caz nu-i nimic genial acolo. Plotul e ok, daca va omorati cu misterele neelucidate, crimele suspecte si detectivii populari si viteji. Eu nu ma omor. Adica nu intotdeauna.

Oricum asta e un film de revazut, pentru ca nu sint in apele mele, si pentru ca totusi e vorba de Polanski si de Jack Nicholson cu nasu’ rupt. (how sexy is that, mmmm?)

Un gând despre &8222;jack&8221;

  1. everybody knows that imdb is overrated. cum poa sa fie altfel un sait de asa zis prestij unde lord of za rings e in top 10 :))
    Eara filnul asta merita doar pentru mister Nicholson.
    parerea mea. hac.

Lasă un răspuns

