va vad…

Tot ma gandeam in seara asta despre ce as mai putea sa mai scriu pe blog, ca sa fie entertaining, sau macar interesant, sau funny sau demn de luat in seama si asa mai departe.

Pe carti n-am mai pus mana. (iar e o perioada lunga in care nu ma pot atinge de nimic).

Filme am mai vazut. Dar filmele se vad repede… in cateva ore.

Muzica ascult, dar mi-e lene sa conving pe cineva ca ar merita sa asculte asta. Pana la urma it’s a matter of tastes. Sau cum altfel? Nici macar nu am argumentele necesare sa va conving ca trebuie sa-i ascultati pe X. De ce sa-i ascultati? Ca-mi plac mie. Si eu sint cool. I have good tastes.

Pe pat am o groaza de haine. Mi-e lene sa le strang.

Ma gandesc la lucrurile morale si la cele imorale. Si le pun in balanta. Si treaba nu este roz.

Stiti ce, nici macar nu vreau sa ma duc in cacatul ala de oras. Nu mai vreau. Nu vreau sa fiu o straina pe o strada. Mai bine o straina pe o strada la mine in oras.

Mai bine eram cu cativa ani mai mica.

Stiti ce se intampla acum?

Asta:

––––|––––|-|-|–––|––––-|––––|–––|-à

              10         18,19,20        30             40             50       60

               ^                  ^

                |                   |

                |                   |

                |                   |

        barbie               examene

       topi-top             dezamagiri

            sega              dezamagiri

    capitan planet       dezamagiri

 superabracadabra            .

          kiss                         .

                                         .

                                         .

                                         .

                                         .

                                    dezamagiri 

  

Si cam atat.

M-am rasfatat destul.  In ultima vreme m-am obisnuit sa fac asta.

Si inca ceva….

   va vad….

Lasă un răspuns

