à la mode

Intr-o ora trebuie sa ma pregatesc sa ies. Trebuie sa imi caut hainele. Hainele bune. Hainele misto, care stau misto pe mine.

Carpe.

Afara bate vantul un pic. Bate si soarele, eu citesc pe net tot felu’ de prostii, bloguri, anunturi, articole de cacat in care fiecare-si da cu parerea despre orice. Incep sa-mi imaginez cum ar fi fara net. Dar ma plictisesc repede de fantezia asta.

Am vazut prea multe filme in utlimele zile. Filmele imi alimenteaza iluzia de realitate, sau imi alimenteaza iluziile in general.

Citesc o carte misto. Cand o termin poate scriu ceva despre.

Sa va zic de ce nu-mi place mie Fightclub.

Pentru ca trebuie sa ai simtul realitatii ca sa-ti placa Fightclub. Ca sa gusti fiecare replica din plin. Eu nu-l am… sorry. Mi-am dat seama acum cateva zile ca inca sint in stadiul de embrion. Eram cu niste colege la o cafea… si ele discutau despre o crima, despre un personaj politic cotidian, despre mafia din frumosul meu oras.

La mine astea sint discutii S.F.

Sau rupte din filme… sau din carti. Sau de la televizor.

Basme.

Sint pe dinafara. Nici macar nu mai uit la emisiunile astea à la mode. Nu ma uit la Dan Diaconescu, nu ma uit la Nasul. Nici macar nu-mi placea sa ma uit la Friends. Sau la Sex and the City. Sau stiu eu ce alte chestii entertaining. Abia ma mai uit din cand in cand la Gheorghe, pe Realitatea. La 11 noaptea.

In rest nu stiu ce fac toata ziua. Pierd timpu’. Joc Warcraft. Citesc tampenii. Va citesc voua blogurile… aia fac.

Sa-mi iau pantofii galbeni sau pe cei negri…

Lasă un răspuns

