Comment ça va?

La facultate e naspa. Nu ma duc la cursuri cand trebuie, si cand ma duc nu vin profii.

Sint obosita si dorm instantaneu de cum pun capul jos. Beau cafea si fumez mult, si mi se termina banii.

Apropos de bani, de o saptamana imi cumpar toate tampeniile de pe lume. Ma simt ca la 13 ani cand mergeam in tabere si ma trezeam cu multi bani la mine. (ma rog, treaba cu ‘multi’ e relativa rau) si ii cheltuiam pe toate prostiile ever.

Anticariatele din Bucuresti sint micul meu paradis. Am gasit carti misto la 50 de mii, am gasit carti si mai misto de la 1800 si ceva, ale unor poeti francezi la 1 milion si ceva. La primu’ salariu o sa sar pe o carte dintr-aia.

Cum naiba sa rezisti unei carti de 50 de mii?

Cum?

Mi-am luat zilele trecute o carte cu poezii de Blaga. Toate antumele, postumele si ineditele. Blaga e prea misto.

N-am chef sa detaliez. As putea sa scriu carti intregi despre ‘de ce-mi place mie Blaga asa de mult’.

Intr-o zi cand o sa am timp poate o sa scriu si o sa postez pe-aici.

In Cismigiu, multe ciori.

In metrou, multi oameni.

La facultate multi studenti si putini profesori.

Salate minunate la Springtime, pe langa Universitate.

Liniste mula la Biblioteca Nationala.

Mi-am luat billet la Deep Purple si astept sa vina luni un bun prieten care e la Constanta, si caruia mama o sa-i trimita bocancii mei la pachet.

Sper sa nu ma injure prea mult ca-mi cara ghetele prin trenuri, metrouri si autobuze.

Mi-e dor de pisicile mele.

Tare.

 

3 gânduri despre &8222;Comment ça va?&8221;

  1. Shi eu zic la fel… Putina rabdare… Si ai grija sa fi mereu ocupata, cu o carte, cu o plimbare, cu…gasesti tu ceva… cu timpul va trece si dorul…

Lasă un răspuns

