constangeles

constangeles iar m-a tradat, m-a pacalit si ametit.

adevaru’ e ca am venit acasa pentru ca asa m-a traznit, pentru ca mi-era foarte dor. si fata de data trecuta cand am fost deprimata si suparata, pentru ca voiam inapoi in bucharestbourg  acum lucrurile stau exact invers. din ciclul ‘mi-am facut-o cu mana mea’, maine nu vreau sa ma intorc in orasu’ ala in care intre 7 si 10 dimineata si 5 si 8 seara mori la metrou, in care cerul e mereu gri si oamenii is mereu grabiti.

in afara de facultate, absolut nimic nu ma leaga de orasu’ ala. dar da, thank god ca nu am dat la facultate in constangeles, ca ma nenoroceam profesional, for good de data asta.

cliseu sau nu, in bucharestbourg chiar se face carte. macar atat, daca nu altceva.

iar am ratat targul de carte, dar nu-i nimic, face parte din sirul luuung de evenimente pe care le ratez… in cateva saptamani mai adaug o garofitza in buchetelul pleostit si ofilit, eveniment pe care de asemenea am senzatia ca il voi rata.

peseu: nimic nu se compara cu mirosul de sare si mare.

si un cantecel de la madalina, care e mereu la curent cu ce se mai intampla prin mine:

2 gânduri despre &8222;constangeles&8221;

  1. Citindu-te mi-am dat seama ca si eu trec exact prin aceleasi stari…
    Vive le Bucharestbourg, locul perfect pentru cariera…
    In rest, totul e acasa…

  2. da, normal ca totul e acasa… si constanta e inca un oras mare si destul de animat, dar nu se compara cu bucurestiul. daca ma mut aici definitiv imi grabesc sfarsitul cu cel putin cativa ani…

Lasă un răspuns

