despre visele cu barcute…

 

  

In ultima vreme am parte de un vis care se repeta, desi nu este acelasi mereu. Cateva elemente difera.

Ma visez in barci, printer canale… barcile sint si ele de diverse tipuri. Deja am avut 3 vise cu barci si canale, ieri noapte m-au lasat barcile, m-a apucat altceva, despre care poate o sa scriu vreodata.

Revenind la visele mele cu barcute cretine, in primul vis era o barcuta cu vasle. Mica si foarte ingusta, din lemn. M-am urcat in ea de pe un dig de pe malul marii, unul din digurile de la Modern, pentru cunoscatori. Era ancorata undeva printer stabilopozi. Eu stiam ca acolo este barcuta, asa ca m-am dus direct la tinta si m-am urcat in ea. Stiam ca trebuie sa ajung pe o insula rotunda, ca o prajitura. Am inceput sa vaslesc, vasleam cu foarte mare usurinta, fara sa obosesc niciodata. Era aproape o placere. Din mare am intrat pe un canal, iar apoi au urmat o serie intreaga de canale ca in Delta Dunarii. In timp ce vasleam pe canale, salciile de pe o pare si de pe alta a canalelor se impreunau in fata mea si formau un fel de tunnel verde, iar din crengile salciilor coborau multe pasari marisoare, nici prea mari nici prea mici, de toate culorile, si se asezau in barca si pe umerii mei. Pasarile nu aveau nimic special, din contra, erau foarte rudimentare, aproape stilizate.

Continuare nu mi-o amintesc.

In al doilea vis aveam o barca cu motor, si fugeam de Apocalipsa.

Pentru ca da, era sfarsitul lumii, iar eu ma ratacisem printre canale cu barca mea cu motor, stiam ca Apocalipsa vine. Era o presiune uriasa prin canale si pe bucatile de pamant. Oamenii fugeau, animalele fugeau si ele speriate si urlau. De sus din cer cadeau bolovani in flacari. Imi era foarte frica si mereu greseam drumul, si nici motorul barcii nu mai voia sa mai mearga. Evident, continuarea si sfarsitul ma depasesc.

Al treilea vis a fost cu un vaporas cu terasa destul de maricel, ca un fel de iaht, ceva gen Titanic, numai ca era pur si simplu un apartament plutitor. In apartamentul plutitor locuiam eu, cu cativa fosti colegi de generala, fosti colegi de liceu si prieteni. Erau foarte multi oameni, amestecati, prieteni si personae dragi mie, care nu se cunosc intre ele dar care convietuiau intr-o deplina armonie pe iaht.

Niciodata nu am vazut apa in visul asta. Desi am iesit pe  terasa de nenumarate ori…

Un gând despre &8222;despre visele cu barcute…&8221;

  1. aolo, deci can saspropie ceasu ne gaseshte vaslind pantre canale apoi can tuata Apocalicsa se revarsa peste noi n mii de miliarde de metri cubi, fugim n barci cu motor anbalat la macsimun. da’ totu en zadar…

    eara apoi s’arata sh sperantza catre cei alesh carele dupe ce so purificat va vietzui fericitz n Raiul care este un yaht plutitor peste nori.

    minunat, minunat…ma duc sam daram castelele de nisip, turnurile de fildesh sh sferele de sticla…se pare ca nu pacolo se strecuoara farshitul.

Lasă un răspuns

