l’amour

closer2004dvdripxvidengac3ws.jpg

Astazi am vazut Closer.

Din rubrica ‘’in ultima vreme ma uit la filme d’amour’’, asta a reusit sa se claseze cu brio la coada, pe ultima pozitie. Oricum zilele astea presimt ca o sa aiba concurenta, pentru ca e perioada de aur in care pot sa support filme romantice siropoase sau nu, dar slabe sigur.

(btw si asta e o calitate, poate ar trebui sa fac un experiment… la cate tampenii de genu’ asta pot sa rezist. Evident ca o s-o iau razna si n-o sa mai reusesc sa remarc unde se termina geniul si unde incepe kitschul… because love nowadays is oh, so cliché)

So, despre ce e vorba. Plotul e incalcit inutil, dupa cum la fel de inutil ar fi sa vorbesc despre el. Doua cupluri fac schimb de parteneri, apoi se cearta, se impaca, se cearta se impaca si asa mai departe. Principiul de baza e ‘’ce-si face omul cu mana lui’’ dublat de… sa spunem manifestarea instabilitatii emotionale.

Adica. Azi il iubesc pe X, maine pe Y, poimaine imi dau seama ca am gresit si ca X e de fapt love of my life, dar lucrurile nu sint dupa cum le-am calculate eu, asa ca ma intorc la Y cu coada intre picioare iar el nu ma mai primeste, asa ca tot in bratele lui X imi spal pacatele. For ever and ever. (nu e cazul meu, nu intrati la idei).

Morala care este? Ca in viata mereu unii tre’ sa piarda si altii tre’ sa castige.

Si supramorala? Ca aia care la prima vedere pierd, de fapt si ei castiga.

So we’re all a bunch of happy winners.

Si viatza e misto, mereu mereu.

Nu va uitati la filmu’ asta, serios acum

  

Offtopique, eu nu mai pot dormi noptile, chestie care incepe sa ma sperie pentru ca, foarte serios, n-am mai avut stari d-astea de insomnie cronica. Treaba e cat se poate de serioasa si daca persista, aia sint. Si-asa sint in perioada mea roz in care totul se scufunda in jurul meu, si eu fac pluta, dar e useless.

Da, chiar voiam sa va impartasesc asta, pentru ca stiu eu ca tineti la mine…

 …yes, i goth secret lovers reading me every day.

6 gânduri despre &8222;l’amour&8221;

  1. De fapt povestea e incalcita, plotul, formal, inseamna altceva. Iar morala e cu totul alta, morala e ca nu trebuie sa stii absolut nimic despre o persoana ca sa o poti iubi. Revezi primele 15 minute si ultimele 5 – alea sunt plotul propriu zis [(daca vrei desigur) eu m-am prins la doua luni dupa ce am vazut filmul, in ceva moment de luciditate i gather]

  2. sh eo carele credeam ca eobirea isvuorashte dan cunuoastere, damn…or eo nam nvatzat nimique dan veatza asta sh stau estrem de prost la capitolu’ morala or filnu astai perdere de vreme. ash nclina, besigur, catre singura varianta realistique… :))

  3. @ diana
    stii ca exista critici constructive, si puncte de vedere pozitive, precum la fel de bine exista critici deconstructive pesimiste si plictisite, ca a mea, aia de mai sus.
    so, e foarte probabil sa ai dreptate, dar eu nu ti-o pot impartasi.
    @alin
    da, filmu’ e o pierdere de vreme iar iubirea ‘tzasneste’ si din cunostere, av cors, dar mai sint situatii precum cele de care vorbeste diana, cunoscute si sub super-sintagma ”dragoste-la-prima-vedere”, care din punctul meu de vedere nici nu e dragoste, e ceva care vine si pleaca, dovada ca si in film e exact aceeasi chestie, un dute-vino permanent.

Lasă un răspuns

