baby’s gonna change the world

dirty-dancing-poster-c10315512.jpg

 

Ei, cum dreq…

V-am promis ca pot si mai bine decat la ‘’Closer’’, ieri seara am vazut Dirty Dancing. (Asta dupa o lunga discutie cu Radu, in care cred ca am cazut de comun acord ca mai bine m-as uita la flebetile mele intr-ale filmului, un jodorowsky adica, Fando y lis.)

Ah, Dirty Dancing, such a classic, cum sa nu te-apuce nostalgia cand zici doar Johnny Castle si Baby…

Bun, asta este un film prost.

Prima chestie fishy e ca ‘actiunea’ e plasata in anii ’60, DAR soundtrakul este predominant din ’80 iar actorii au tot un look d-asta de ‘80’s.

Asa ca vin eu si zic ‘what the fuck’? una din regulile d’or intr-un film, precum si in viata de toate zilele zic eu e sa nu amesteci capra cu varza. Asa ca mai bine renuntau la introul ala imbecile in care Baby pune punctul pe i-ul din saizeci. Oricum n-aveai nicio sansa sa-ti dai seama cam in ce perioada e aruncat filmuletul, pentru ca atmosfera e cam ghiveci.

A doua chestie fishy e ca mie mi se par scenele un pic cam retezate… adica, mereu ma astept la ceva mai mult de la scena x (o fid oar defectul meu, mereu sa astepti mai mult de la ceea ce nu iti poate oferi mai mult de-atat) si mi se mai pare si ca nu sint exploatate la adevarata lor valoare.

De ce? Pentru ca aici intra in discutie a treia chestie fishy, si aume prestatia actorilor, care e slaba. (oh yes, am zis-o si p-asta, acum ma ascund in spatele scutului roman, sau in calul troian mai degraba). Patrick Swayze nu ar fi chiar rau… (desi nu convinge, macar e handsome) dar Jennyfer Grey n-are nici de unele, nici de altele.

Bun, are cateva chestii dragute, cum ar fi dansul ala pe butucul copac, deasupra raului, si scenele din apa, este dans misto si muzica pe masura (da, da, imi place coloana sonora la nebunie) dar cam atat.

Iar povestea de dragoste dintre cei doi e slabut marcata, where is the power of love? ‘cause i can’t see it here. Plus ca finalul e asa, de n-ar mai fi… cu ei doi dansand the final dance, moment in care tooooti din sala se ridica si danseaza si se veselesc…

Oh what a joy…

Intr-un cuvant, slabut… chiar foarte slabut pentu un film de oscar.

Ok, urmatorul pe lista o fi poate Pink Flamingos.

Ideea e ca nici la asta nu merita sa va uitati… decat daca sinteti foaaaaaaaaarte usor de impresionat. Sau… i don’t know…

 

3 gânduri despre &8222;baby’s gonna change the world&8221;

  1. Daca ai asa o parere proasta despre DD partea I, incearca sa vizionezi continuarea (sau urmarea…sau remake-ul…sau… nici eu nu stiu prea bine ce vrea sa fie), adica Drity Dancing Havana Nights.. Sunt curioasa ce parere ai despre acesta. 🙂

  2. hehe, da, inchipuie-ti ca am avut o tentativa la Havana Nights acum un an si ceva, si n-a mers, de nicio culoare. l-am oprit cu brio inainte de prima jumatate :”>.

Lasă un răspuns

