Sus la poarta Raiului…

hoho, cale lunga pana acolo.

totusi ma enerveaza urarile de craciun in care nici macar eu nu mai cred. tuturor celor carora v-am urat din greseala ceva de sarbatori, dati un format. un delete. un erase. un send to recycle bin, si p-orma empty recycle.

cum vine 2008, eu ma apuc de facut listuta cu do and don’t ‘s. si ce e CEL MAI IMPORTANT, o sa incep cu o serie de reguli de aur pe care o sa o completez pe parcurs. (pe parcurs ce experienta ma ochieste cu pusca, ca in jocul ala cretin pe televizor, din tinerete in care tre’ sa omori ratzele si daca nu le nimeresti iese din boschetzi cainele ala stupid si rade de tine…)

so….

denisa’s rule no. 1:

„cand esti pe cale de a face ceva si stii ca s-ar putea sa ti-o iei peste bot dupa, NU O FACE”.

la capitolul ”cateodata-sint-frustrata-si-imi-place-s-o-recunosc”, vine si mada in ajutorul meu:

Mada: foarte matrix si this dating thing
Mada: niciodata neo
Mada: mereu cctul ala cu dreduri albe

 cine zice ca life isn’t peachy?

pana si potter se termina cu happy-end….

Lasă un răspuns

