de unde dreq atata stres?!?!?!?!?!

Dorm putin.

Vin ninsorile, vineri plec din nou in buc si ma pregatesc de -14 grade Celsius.

Am insomnii.

Iar.

Iar.

Imi doream ca in vacanta asta sa ma odihnesc, sa ma linistesc, sa pot sa dorm. Atat imi doresc acum, sa pot sa dorm ca un om normal. Sa pun capul pe perna, sa alunec, si SA MA TREZESC DIMINEATA. Nu la 1 noaptea, apoi la 3, apoi la 5.

Nu mai vreau somn in reprize.

Citesc un roman misto tare, numai cand am chef de el…

Pierd noptile citind poezii pe net. Imi amintesc ca mi-am luat Epoca Lu de Victor Nechifor acum ceva vreme, si am retinut un vers… sau de fapt ideea de vers. Era ceva de genu’ “nu mai am 20 de ani sa ma gandesc tot timpu’ la sinucidere”.

Nici eu nu mai am 20.

De fapt n-am.

N-am nici pofta de mancare.

Cel mai mult as vrea sa-mi fie bine.

Mie.

Vine sesiunea…

Ma simt ca de obicei, o batrana cu probleme grave.

Lasă un răspuns

