elegantly wasted (I)

Elegantly wasted. Foarte pe bune. Sint suprasaturata de lucrurile care ma consuma. Lucrurile mici, care mereu vor sa para “fair”. Lucrurile mari, pe care TREBUIE sa le faci, desi nimeni nu stie de ce.De ce trebuie sa te duci la serviciu? Ca sa catigi bani. De ce sa castigi bani? Ca sa iti cumperi unele, altele, sa-ti platesti darile…De ce sa faci toate astea?Ca sa poti trai.De ce trebuie sa-ti platesti existenta in fiecare secunda si mai ales de ce trebuie sa existi?Eu n-am cerut asta.In plus, am mai spus vreodata cuiva cata URAam strans in trei luni fata de institutia imbecila in care imi continui studiile? Cati oameni idioti, cati cretini, Dumnezeule…& nobody seems to care. Esti inca o oaie in turma, si daca vrei sa te revolti si sa le zbori creierii, metaforic vorbind, iti sapi singur groapa. Pentru ca nu exisa oameni care sa ia atitudine.Pentru ca toate oile proaste din facultatea aia isi guverneaza viata dupa principiul “taci, inghite, fa ce ti se cere”. Ce daca cererile sint monstruoase si absurde…Cateodata ma gandesc daca nu cumva undeva deasupra un omulet mic si galben isi freaca mainile in momentu’ asta si rade isteric, cu multa pofta.

3 gânduri despre &8222;elegantly wasted (I)&8221;

  1. haha, boys…
    @alin. ma bucur ca te bucuri cand citesti ca sint o eleva eminenta. e absolut priceless sa intalnesti si studenti fericiti.
    @garm… apropos de dus doruri, mie mi-e dor de liceu. si de faculta nu cred ca imi va fi dor. nu stiu de ce. dar presimt ca nu va fi nimic fantastic care sa ma lege de anii astia minunati. a.k.a. colege (ca sintem numa’ fete–> de ce fugi de-aia nu scapi<–), profi sau mai stiu eu ce…

Lasă un răspuns

