eu revolutionara :X

Da, in sesiune e minunat. Mai ales prima. Prima sesiune e una dintre putinele experiente pe care nu le vei uita niciodata.Mai am doua examene, dupa care imi voi lua zborul spre Constangeles. Zilele astea mi-am amintit de liceu. De cat de frumosi au fost anii aia, si de cat de cat de tare i-am urat cat timp erau in plina desfasurare. Sincer acum n-as mai vrea sa fac 5 ore pe saptamana de matematica (sau ar trebui sa-mi fie indiferent, asa cum ar fi trebuit sa-mi fie si in liceu cand oricum eram tufa de Venetia la materia asta) DAR as vrea sa mai ies la fumat in pauze si sa ma feresc de profi, sa chiulesc (vai, chiulul din liceu de pana in clasa a 12 avea un statut asa de impozant de blasfemie, de sacrilegiu, de breaking za law) si sa-mi fac mustrari de constiinta si asa mai departe. Ah da, si cel mai dor imi e (cred) de prietenii mei si de perioada majoratelor si a chefurilor pe banda rulanta si de plecarile in tabere si la munte. Si de statutul de “minora”.Whatever, trecand la lucruri mai lumesti, citesc Colectionarul de Fowles, carte foarte misto, poate scriu ceva despre ea mai incolo cand o s-o termin, deocamdata trebuie sa mai citesc si antologia de teorie literara de anul I. Btw, materia asta e superba, citesc si retin pur si simplu din placere… e minunat.Ce pacat ca sint futureless… cu tot cu teoriile mele literare si cu literatura mea si cartile mele cu tot. Oricum, vorba-ceea… carpe diem. Daca vrei sa fii cult nu trebuie sa stii sa rezolvi diferentiale. Eu cred un singur lucru. Ca un om care s-ar lasa de scoala si s-ar apuca de citit individual ce vrea muschiu’ lui in materie de literatura si nu numai, ar fi de n-spe mii de ori mai castigat decat un nefericit integrat in “sistem”.De asta, in forma mea de organizare teritoriala ideala, care va beneficia de o forma de guvernare ideala (pentru mine desigur) voi interzice scolile si voi introduce lectura obligatorie ca principal mijloc de culturalizare si educare. Adica biblioteci la greu, intretinute bine (nu rebuturile de la noi din tara) si acces tuturor. Ah da, si posibilitatea de a alege. Adica cine nu vrea sa citeasca sa nu citeasca, sa faca orice altceva. Sa piarda vremea cu gratie. Desigur de aici  ar deriva o tona de alte probleme si rasturnari de situatie care ar periclita o dezvoltare normala a populatiei din forma mea de organizare teritoriala ideala. Dar nu in ultimul rand, asta ramane cea mai dulce dintre toate utopiile mele de pana acum. (ei bine nici chiar, dar pe aproape).Apropos, am mai zis oare ca sistemul de invataman actual e de tot cacatul? Si ca il urasc sincer? Si ca probabil aici o sa-mi putrezeasca oasele?Vai de mine si de copii mei si de viitorii mei elevi.De fapt nu. Mi-am propus sa fiu o profa neconventionala, sa tin numai ore minunate in care copiii sa vina de drag la scoala, in care copiii sa citeasca de drag carti si nu de nevoie si mai ales mi-am propus sa pun capat modului astuia cretin de percepere a orelor de romana din liceu ca pe un chin suprem pus in carca saracilor elevi.I have my secret plan.Ah da, peseu: si o sa fac proiecte de optionale si de cursuri practice LA GREU.Care sper sa imi fie si aprobate.Uh, ce cariera MONSTRUOASA la propriu o sa am.Alt peseu: vine primavara. As vrea sa imi iau bocancei de munte si o gecuta de piele pana in talie care sa imi stea foarte bine si in care sa arat foarte foarte trendy. Da, cred ca asta mi-as dori cel mai tare. Bocancei de munte  cool si geaca de piele cool. Si sa nu mi se mai rupa unghiile ca sa pot sa ma dau cu oja. Welcome to my world… Ramaneti aproape…. revin eu intr-o zi, in trasmisiune “direeeecta” din Constangeles sper.

2 gânduri despre &8222;eu revolutionara :X&8221;

Lasă un răspuns

