Burn in Hell, Kinder Surprise!!!!!

Acum cateva zile am aterizat printr-un supermarket si pe langa multe tampenii cu multe euri (nu, nu sint obsedata de euri…) am ochit si noile oo kinder.Pentru ca eram cu ai mei, am zis sa profit, asa ca mi-am luat vreo 3.

Intrebarea e simpla: unde dreq sint ouale kinder de alta data?

kinder_egg_interior.jpg

Cand eram mica eram disperata, aveam o punga intreaga de jucarii super misto.

Acum mi-au cazut 3 caricaturi din guma, sau un fel de plastic imbecil, cu care nu pot sa fac nimic. Si nici macar nu sint haioase.Ma intreb ce cred copiii din ziua de azi despre hidoseniile alea de jucarii.

Unde naiba sint ouale alea invelite in folie de staniol, pe care le deschideai greu si care de multe ori iti crapau in mana si se faceau tandari?

Unde naiba sint toate jucariile alea de colectie, pictate de mana?

Adica let us be sirius, unde sint leii, hipopotamii, pinguinii, rechinii? (ai mei sint intr-o punga pe sifonier, dar totusi…) Si daca mai tineti minte, erau tot felul de nebunii care trebuiau construite. Erau si avioane misto, si soldatei din fier sau ma rog, un material de genu’ asta. Ba erau chiar si puzzle-uri in miniatura, cu strumfi si flinstones. Acum s-au prostit de tot.

Ce ma bucur ca mi-am trait copilaria in 90.

I really am happy!

5 gânduri despre &8222;Burn in Hell, Kinder Surprise!!!!!&8221;

  1. you’re so right! am fost in Germania vara trecuta,iar ouale Kinder de acolo sunt clasice,atuni era cu The Simpsons.am amanat sa-mi iau si nu mi-am mai luat deloc.. dar ideea e ca inca exista,in Romania le-au schimbat… marketing&shit.have a nice kinder surprise.bye

  2. lol, this sort of kinder surprises i kinda’ have everyday :))
    adica surprize kinder d-astea „noi”, ca sa zic asa :))
    10x anyway pentru urari

Lasă un răspuns

