piece of gold

N-am mai scris de foarte mult timp, din motive obiective. Lipsa de net si lipsa de chef de a ma plimba cu stickul plin de imbecilitati de la un calculator potent la altul.

Sint in sesiune si sint acasa, in Constanta that is. Ma simt ca proaspat iesita din grota, if you get the point.

Apropos de civilizatie, miturile urbane ma termina.

Cica studentia e libertate, droguri sex si roacanrol si multe altele pe langa. Mie doar ce mi se termina un an din ea, si simt fix nimic. Chiar mai rau, anu’ asta am trait intr-un paseism de o limpezime enervanta. Dovada ca orice discutie normala din ultima vreme trebuie sa se raporteze la trecut.

Ever had the “living-in-vain” feeling? Adica foarte pe bune.

Nimic nu se intampla. Este o regula a ciclului de viata. O data la nu stiu cat timp, intram in hibernare. La mine hibernarea insista.

Changing the subject, sa ne orientam spre categoria “cosmaruri imbecile”. Imi pare rau ca n-am luat agenda cu mine, ca acolo imi notasem pagini intregi de astfel de ciudatenii.

Oricum pe ultimul l-am inregistrat azi dimineata, intre minute de somn de mamut si minute de semi-somn in care vorbeam cu Oana la telefon despre ce se intampla la examen.

Rezumatu’ :

Dadeam examen la istoria literaturii (romane, that is) in fosta scoala generala, intr-o clasa de la parter. Imi amintesc doar ca am intrat in sala, iar profesorul era la o catedra patratoasa si de prost gust cu un teanc de foi in fata care semana cu lucrarea mea de examen. Lucrarea era o demonstratie in versuri, habar n-am la ce, care se intindea aproape epopeic pe cateva zeci de pagini. Am intrat in sala si m-am asezat in banca, moment in care proful a inceput sa-mi rasfoiasca creatia si sa arunce la intervale de timp regulate, like a pure madman, cu foile mele prin clasa. Dinamica era savuroasa. Cu ochii citea, cu mainile arunca si cu gura ma facea de ras intr-un mod diavolesc.

Imi mai amintesc ca prestatia s-a terminat cu un “Iti dau 5”  si ca am plecat din clasa plangand. Groovy.

Sa nu uitam frustrarea:

Vorbind cu Radu, am aflat cum studiaza el Shakespeare, Dante, Petrarca si Goethe si m-am uitat la mine care am facut la franceza un semestru de trubaduri si de alte tampenii pe banda rulanta.

Este absolut geniala faza. Unii vorbesc la examene de Mefisto, altii citesc o literatura depasita in care boierul Motoc e personajul cel mai popular (apare de cel putin 3 ori, si vorbesc de opere diferite si de autori diferiti).

Motoc   – Mefisto.

Picture now who’s the looser.

Sa nu uitam obsesiile:

M-am uitat ieri pentru a doua oara  (uau!) la Virgin Suicides si mi-a placut mai mult.

& asta spune o groaza, tinand cont ca nu am obiceiul sa revad filme. (exceptie facand desenele animate cu Frumoasa si Bestia)

 

Lasă un răspuns

