Pentru că defulările mă fac mai frumoasă, ca o pictură de Klimt

Sînt o snoabă literată, o inadaptată şi o inadaptabilă. Pe zi ce trece cultiv un ideal blonăvicios. Mi-am impus nişte standarde alergenice, parcă într-adins pentru a-mi complica viaţa gratuit. Orice ochi exterior ar putea acum să privească o fetiţă-femeie cu o paiaţă în braţe, făcînd pe serioasa.

Niciodată n-o să găsesc ceea ce caut, şi nimeni n-o să mă găsească pe mine aşa cum sînt. De-aici ţîşneşte caleidoscopul tristeţilor mele. Vă invit să-l admiraţi.

Acum mi-e foarte somn, pentru că sînt după 8 ore de împărţit fluturaşi, dar singurul lucru după care tînjesc e fericirea omului simplu, aşezat la casa lui, cu rate la bancă, socri-hienă, bibliotecă modestă şi mulţi prieteni…

3 gânduri despre &8222;Pentru că defulările mă fac mai frumoasă, ca o pictură de Klimt&8221;

  1. nu stiu asta daca e valabila pentru toti… de exemplu, multi se adapteaza si nu mai au nevoie sa tanjeasca dupa ceva… altii pur si simplu renunta… iar unii se iau cu altele si uita

Lasă un răspuns

