Chestii

Oh what a fine day for running to the hills!!!

Mîine dimineaţă am tren la 7:13, mă mai întorc luni din păcate.

Se pare că vacanţa asta n-a fost such a waste of time afterall. Fără prea multe detalii, totul e ok, zilele trecute mă plimbam prin centru şi mă uitam la vartejurile mici de frunze galbene. Apoi mă gîndeam la ceva probleme de lingvistică, mai exact la legatura existentă/ inexistentă dintre semnificat şi semnificant. ( Cred ca lately am prea mult timp liber şi mă simt prea ok, de-aia dau undă verde unor asemenea atrocităţi…)

Totuşi, acest post va suporta în egală măsură trimiteri la un trecut tenebros în care mă pierdusem la un momentdat.

Citeam eu pe un blog cum că superformaţia Gorgoroth şi-a anulat un turneu şi implicit un concert pe la noi. Asta înseamnă că vai!, cineva nu va mai chinui nişte instrumente într-un stil barbar (la propriu, i’m goosed!) şi totdată mai înseamnă ca multe portofele nu vor suferi de anorexie! The best plot for the purest tragedy ever.

Mă inundă valuri de milă doar la gîndu’ că cineva chiar chiar e dispus să platească pentru o asemenea farsă.

Gorgorothzii, nişte vrăjitori… needless to say că nici  în momentele mele de rătăcire maximă nu am putut să înţeleg anumite trupe. Execrabil e un cuvînt prea blînd.

Whateva’, why do I care afterall? (pentru că oricum blogurile sînt colecţii de lucruri înşirate fără niciun scop. Le blog pour le blog!)

Ultima descoperire e Fa rice dry, roll-onu’. Parfum absolut demenţial, îmi place mult mult. Tot la capitolu’ cosmetice o să trîntesc şi L’Oreal Hydrafresh.

Mîine pe tren(uri) mă gîndesc să-mi iau o carte de la Cotidianul, eventual o să povestesc pe-aici cum a fost…

Ah, şi în încheiere, for my panda-friends, muzică nu zgomote!

Like… omfg, I knew DM is sex, but Martin IS HARDCORE!!!!!

Later edit: Pentru că efectiv simt nevoia, o să trîntesc aici şi alte variante ale melodiei ăsteia in faţa căreia cuvintele sînt uber mici şi ruşinoase.

 

Videoclipu’ oficial care începe profetic with a pink flamingo, if you get my point:

 

O înregistrare live la limita decentului cu mister Gahan la mic:

Pure playback (but I still love you!):

Lasă un răspuns

