from the depths of hell

… i write to you.
sint in sesiune si ca sa respect traditia mi-am zis ca de data asta o sa fac exces de filme cu daniel day-lewis si o sa recitesc cel mai iubit dintre pamanteni (dupa umila mea parere unul dintre foarte putinele romane bune scrise la noi).
din seria de vise ciudate, azinoapte am visat un barbat cu care nu stiu daca m-am intalnit de 3 ori in the real life… am visat ca ma plimbam cu el prin parc. era toamna, erau multe frunze pe jos, cer innorat si totusi cald afara. ii povesteam despre ce mai facusem in ultima vreme si despre unele probleme, in fond vorbeam despre nimicuri si era bine, aveam un sentiment de siguranta si de liniste.
apoi m-am trezit in pat si am deschis calculatorul (needless to say, asta face parte tot din vis), am intrat pe net si i-am spus repede ca am visat ca ma plimbam cu el prin parc si ca ii povesteam tot felul de nimicuri. am vorbit si a ramas sa ne intalnim la o cafea. am iesit din casa. ne dadusem intalnire la marginea unei paduri. tot toamna, tot frunze. pe-acolo am gasit un baruletz, rustic, frumos. ca al munte. cand am intrat inauntru mesele erau foarte ciudate, un dreptunghi ingust cocotzat destul de sus, ca sa ajungi la ele trebuia sa te urci cu o scara pe niste scaune inalte. ne-am urcat acolo si am ajuns fata in fata. el a scos dintr-o sacosa de piele o sticla ciudata de vin alb, cu o eticheta aurie pe care era o pictura de epoca. am stat, am ras, am povestit si in final m-am trezit cu un sentiment de nostalgie ACUT…

anyway, i know you’re there, watching me…

4 gânduri despre &8222;from the depths of hell&8221;

  1. in nici un caz nu ma gandeam atat de departe desi nu e deloc rea ideea..
    eu ma refeream strict la a te bucura de ele – eu cel putin incerc sa fac asta de fiecare data cand sunt relativ constient (stii.. senzatia aceea de dimineata cand aproape te trezesti si simti ca daca iti vezi de visul tau poti sa-i modifici intrucatva desfasurarea)
    eu inca mai astept sa apara tehnologia care sa`ti permita sa inregistrezi visele pt. a nu se pierde oarecum in neant (majoritatea viselor se uita in primele minute de luciditate iar putinele care iti raman impregnate in memoria temporara ar merita o mai atenta analiza intrucat sigur spun multe lucruri despre sine )

  2. da, asa e. visele sint o manifestare a subconstientului si iti spun foarte multe despre tine, numai ca visele mele in general sint vise de care nu ma pot bucura, sint in marea lor majoritate niste angoase urite care ma bantuie mult timp si care scot la iveala anumite lucruri pe care m-am straduit atat de rau sa le dau uitarii. deci e un fel de tradare pe undeva. asta inseamna ca le povestesc frumos daca ma indemni sa ma bucur de ele, pe mine ma ingrozesc si in niciun caz nu as vrea sa le inregistrez, desi asta fac aici, pe blogul asta. asta pentru ca sint obsesive si nu pot sa ma lepad de ele in alt fel…

Lasă un răspuns

