the 2 o’clock sarcasm :X

am vazut in sfarsit project blair witch.
foarte misto, nu ma intereseaza carcotelile voastre. de fapt nu ma intereseaza carcotelile nimanui in general. carcotelile nu inseamna nimic, sint o pierdere de timp si de energie, o pierdere pe care nu mi-o mai permit, asa ca o sa trec peste.
cred ca o sa ma mai uit la el de vreo cateva ori. ceea ce imi aduce aminte de minunatele filme pe care le-am revazut obsesiv. parca sa zic ca sint doua la numar. beauty and the beast varianta disney si the virgin suicides. si nu, nu am un motiv pentru care in momentul in care vreau sa revad un film e obigatoriu unul din astea doua si nimic altceva.
in rest, maine am examen dar acum am o intrebare. oare toti oamenii aia se vor duce in iad?
dar eu… daca o sa ajung ca ei o sa ma duc si eu in iad?
oare merita sa faci asta stiind ca o sa te duci in iad?
nu inteleg ceva… niciodata nu mi-a placut lingvistica. nici-o-da-ta. poate doar aia generala. dar aia particulara, si in mod si mai particular aia romaneasca e dureroasa. in plus, nu inteleg. nu inteleg de ce ai face asta? de ce te-ai preta la inventii ciudate de care nici tu esti sigur si pe care NU LE POTI EXPLICITA!
pur si simplu… de ce?
don’t tell me ca limba este intr-o continua transformare si ca avem nevoie de oameni care sa inventarieze asta. pentru ca ei nu inventariaza.
ei transforma.
ei nascocesc.
ei se razboiesc in teorii si in idei diametral opuse.
ei imi manaca ficatii, nervii, energia, buna dispozitie prin pretentiile caraghioase pe car ele emit.
si mai iau si bani pentru asta.
sinteti niste caraghiosi si o sa va intoarceti de unde ati venit!!
da da da!!

2 gânduri despre &8222;the 2 o’clock sarcasm :X&8221;

  1. chiar nu credeam sa mai gasesc pe cineva care sa admita ca „blair witch” e un film chiar decent (si mai ales nu la tine .. tinand cont de faptul ca am ajuns prima data pe aici, daca imi aduc bine aminte, cautand „jodorowski” in google:))

    sesiune placuta in continuare!

  2. si legatura dintre jodorowski si blair witch, pe langa faptul ca primu’ termen e numele unui regizor si al doilea e numele unui film ar fi ca…
    sau nu-mi spune… cui ii place jodorowski nu va admite niciodata ca blair witch e un film decent…
    🙂
    merci de urare 🙂

Lasă un răspuns

