o captain my captain

la camin am facut ciorba. retzeta de aici + un pic mai mult zarzavat.
azi am fost la patinoar. am cazut de 4 ori si mi-am facut picioarele varza de la patine. o sa strang bani sa-mi iau patinele mele. yep yep.
in rest mi-e somn si as vrea sa imi citeasca cineva o poveste pana adorm. cu printi, printese si tot tacamul.
ah da, iar m-am intors la vechea obsesie cu vampirashii… so so so lame. dar cum am atit de mult timp liber, why not…
azi in timp ce mergeam spre city-mall mi-am adus aminte ce-nseamna sa mergi pe o strada cufundata in semiintuneric, sa astepti singura in statie, sa te urci intr-un troleu in care nimeni sa nu te inghesuie, sa prinzi loc pe scaun, sa stai si sa admiri orasul linistit si oamenii putini si singuratici care se vantura pe strazi.
apoi am trecut pe langa liceu si mi-am amintit cum acum cateva zile liceul a trecut pe langa mine ca un strain…
mi-am revazut prietenii, am mancat clatite cu visine si una peste alta, ce s-o mai lungesc…
feels so good to be home!

2 gânduri despre &8222;o captain my captain&8221;

  1. Am facut si eu faza cu RATB-ul intr-o dupa amiaza, dupa un examen.. mi-a fost lene sa cobor la mine si am mers pana in Ghencea, am fumat o tigara si m-am intors cu acelasi troleu acasa 🙂

  2. i know… eu cind ma intorc de la universitate prefer sa merg pe jos pina la romana si sa iua troleul de-acolo in sperantza ca o sa prind un scaun liber pe care sa meditez frumos timp de vreo ora pina ajung la camin…
    :X

Lasă un răspuns

