Vincent Gallo

so, nu credeam ca o sa vina prea curind ziua (respectiv noaptea) in care o sa zimbesc si o sa spun fara nici cea mai mica remuscare ca in sfarsit am mai vazut PE BUNE un film bun.
but looks like here i am saying this: Am vazut un film bun.
cred ca e cel mai bun film pe care l-am vazut in ultimele luni, si, fara sa ma laud (ca nici nu prea am cu ce) am vazut ceva filme lately.
e vorba deeeespre The Brown Bunny.
nu vreau sa fac din postul asta un spoiler gogonat, ideea e ca filmul in sine mi se pare ceva unic si misto, foarte realist tratind chestiile mai putin realiste.
si acum dupa exprimarea-bocanc care v-a bagat in ceatza, pot sa mai adaug ca este recomandarea mea pentru mult timp de-acum inainte.
nu in ultimu’ rind, daca vreodata am avut dubii de data asta chiar M-AM CONVINS ca pe imdb se invirtesc mult prea multi looseri si poseri. nu ma intrebati de ce zic asta dupa ce mai sus am dat o trimitere la imdb (duuuuh pentru ca e cel mai la indemina si i’m a lazy little lizard these days).
ca un „bonus” al efectului pentru mine, filmu’ asta a reusit, in sfirsit, sa-mi confirme (pur si simplu nu incercati sa intelegeti CUM) o chestie pe care o stim cu totii, o asteptam, o simtzim si stim ca ne va scoate din eventualul rahat, din depresii, din singuratate, din somnolentza: vine primavara!
ah si dupa Brown Bunny am ascultat Chopin.
asa ca, here’s my advice:

uitati-va la Brown Bunny, ascultati Chopin si bucurati-va ca vine primavara! 🙂

2 gânduri despre &8222;Vincent Gallo&8221;

  1. am vazut si eu Brown Bunny la recomandarea ta si tre` sa recunosc faptul ca nu sunt deloc impresionat de film .. Bufallo ’66 tot cu vincent gallo mi se pare mult mai bine realizat si inchegat (chiar daca n-are scene X-rated :))

Lasă un răspuns

