linkurici

mi-e somn de mor.
as vrea sa-mi zica cineva ce trebuie sa spun miine. cum suna asta: „don juan- variatii, inovatii & citeva dintre cauzele lor” ?
oare de ce nu fac ce am de facut cind trebuie?
azi cind mergeam spre statia de la romana mi-am amintit o scena misto din bitter moon in care cei doi merg la un bilci si se dau intr-un carusel foarte misto. d-ala cu scaune spinzurate de lanturi de fier. si in timp ce sint in aer si se invirtesc, incearca sa isi prinda miinile.
miine plec acasa.
pe tipa asta o stiti?
dar desenul asta animat?
dar cuvintele astea?
dar cum o fi sa cinti asta intr-un club unde se danseaza?
si inca o chestie… mereu cind stau la fintina (… la izvor se-ntilneste dor cu dor…cica) se aduna o gramada de porumbei in jurul meu, indiferent daca am sau n-am ce sa le dau. si mereu mi se pare ca seamana cu niste galusti umblatoare.
of!

Lasă un răspuns

