dracii

Nu inteleg de ce naiba oamenii din ziua de azi si-au pierdut minimul simt al delicatetii. Adica, cum o fi frate dupa ce ai venit la 4 dimineata si ai cotrobait prin intuneric dupa haine si alte timpenii, dupa ce gasesti patul plin cu lucruri care nu-s ale tale, dupa ce intr-un final incerci sa te culci (nu mai conteaza cum) sa se trezeasca cineva la 7 dimineata si sa bubuie cuptorul cu microunde, sa-l chitzaie, sa-l foloseasca de vreo 3 ori (chitzaieli cind il programezi, vijiit in timp ce merge, chitzaieli de atentionare cind se termina programul)… cum o fi? a?
Am citeodata sentimentul ca o sa clachez psihic la modul CEL MAI GROAZNIC. Feriti-va de mine!
In alta ordine de idei, nu stiu ce sa ma fac cu viata mea. Pur si simplu vreau sa stiu ca am mostenit o avere uriasa care mi-ar asigura traiul atit cit ma mai tine. Vreau sa-mi petrec tooooot restul vietii stind si citind chestii pe care vreau eu sa le citesc atunci cind vreau. Ma omoara planificarea sulii cu cine-a gindit-o–-> FRATE, ai gindit-o prost, nu ti-a iesit, pur si simplu pune-ti pistolul la timpla si do society a favor. Adica cine naiba se poate impaca cu gindul ca in data X la ora X o sa facem X chestie la facultatea vietii. E absolut aberant, facultatea asta e de departe cea mai mare tzeapa a vietii mele. Termin anul 2 si n-am ramas cu nimic, ar trebui sa fac literatura franceza si NU am ajuns inca la Balzac (fratilor, asta a scris saci intregi de carti, cum dracu’ poti face Balzac la scoala? E strigator la cer, cum sa dai examen din Balzac cind probabil o sa faci 2 cursuri si alea trase de par, o sa-mi fie o rusine la examenele care vor urma in primul rind de mine ca sint convinsa ca n-o sa am timp sa citesc, si in al doilea rind de idiotii care si-au batut joc de tot ce-nseamna sistemul universitar actual.) La Hugo, la poetii simbolisti, la Sartre, Camus si Dumnezeu stie citi or mai fi.
Ok revenind la cai verzi pe pereti, ziceam ca imi doresc din suflet sa mostenesc peste noapte o avere colosala, sa stiu ca am timp sa citesc si sa scriu ce vreau…
Ca o paranteza mi-am luat de la biblioteca niste chestii simpatice-foc:Bohumil Hrabal- O singuratate prea zgomotoasa, Kundera- Viata e in alta parte (de-abia astept) si Gombrowicz- Cosmos. Niam-niam-niam…
A si inca ceva… la cit rahat pluteste in jur nu pot sa-mi explic cum de mai pot oamenii sa mai scrie carti in ziua de azi… adica n-ai nevoie de un mediu in care sa domneasca linistea si sa stii ca nu trebuie sa te scoli la nush ce ora ca sa indeplinesti niste obligatii cretine?
brrrrr…

6 gânduri despre &8222;dracii&8221;

  1. vaaaai, cat de adevarat! ai scris ce gandesc si eu in fiecare dimineata cand taica-miu nu mai are somn, dar din cauza neuronilor scurtircuitati de sictir n-as fi putut sa scriu asa niciodata.

    pisi, calm, usurel, o sa treaca 🙂
    la asta cu facultatea sunt de acord cu tine in totalitate; e o prostie inutila si urat mirositoare, unsa pe painea noastra cea de toate zilele de-acum incolo…
    litere nu e ceea ce cred viitorii studenti entuziasmati. litere = teorii nefolositoare si lemnoase, profe batrane si limitate, colege cretine si mironosite etc.
    da’ stiu ca tu o sa scoti ceva bun din asta 😉 bafta si panzer nervi!

  2. la faza cu facultatea ai pus punctu` pe IdIotenIe. facultatea din ziua de azi, in general, reprezinta prostia si mizeria intinsa pe painea noastra cea de toate zilele, de-acum incolo.
    iar litere inseamna profe fosile si limitate, colege mironosite, pupincuriste si cretine, teorii imputite si inutile. dar sunt convinsa ca tu vei reusi sa scoti ceva bun din toate astea. bafta si panzer-nervi!

  3. pisi nu, ca esti prea haioasa… stai si faci variante de comentarii pentru blogu’ meu. :)) daca eram linga tine cind te-au traznit postarile, te gaseam ingropata in fitzuici? =)) :*

  4. O reactie asemanatoare am avut eu cand am realizat ca Byron si Shelley au fost tratati intr-un singur curs de o ora si jumatate. Sau cand am vazut subiectul de examen la Literatura comparata: „curente si directii in sec. XIX – Romantismul, Realismul, Naturalismul”. Cum, frate?! Toate la gramada, asa? Viva Bologna!

    • daaa, te cred. eu am fost la franceza si tot a fost aiurea abordarea, dar imi inchipui ca ai mei colegi de la engleza au fost de-a dreptul cobaii experimentelor lor cretine. in primu’ semestru au facut civilizatie cred, dupa-aia n-au avut decat 3 (trei…) semestre de literatura engleza (lol ce gluma, buna) si in anu’ 3 au facut americana… asta da tragedie…

Lasă un răspuns

