UAT DA FAC??!?!

culmea idioteniei: mi-am lasat laptopul la camin (DA STIU sint de autoimpuscat!!!) si cind am venit (plecat-am vineri seara si intorsu-m-am duminica seara) am gasit placa audio fututa. adica totul se aude ca si cind laptopul ar fi undeva in fundul unei fintini…
in situatia asta sint atit de dezorientata incit nu stiu pe cine sa iau la pumni mai intii. pe mine ca mi-am permis sa cred ca n-o sa se intimple nimic special sau pe vinovatii in cauza…
si pentru ca dracii mei de data asta dau pe-afara precum cafeaua dintr-un ibric uitat pe foc, o sa fur o leapsa de la Svastik (deci nici macar nu mi s-a dat, pur si simplu incerc sa ma calmez asa „on line”):
Sunt : nevrotica
Aş vrea : o pisica pufoasa si lenesa
Păstrez : felicitari, biletele din generala, scrisori, poze, flori presate, carnete de note
Mi-aş dori : sa dorm
Nu-mi place : cascavalul
Mă tem : de mine
Aud : ce trebuie
Îmi pare rău : ca traiesc in epoca asta experimentala
Îmi place : sa dansez
Nu sunt: toleranta cu ceea ce mi se pare a fi prostie
Cânt : citeodata
Niciodată : nu-mi menajez prietenii
Rar : ma tund
Plâng : foarte usor
Nu sunt multumita : de nimic, in general
Sunt confuză : rar
Am nevoie : de afectiune
Ar trebui : sa plantez un copac
Familie – importanta
Greşeli majore – fara
Hobby – n-am timp
Intimitate – cvasi-inexistenta
Jeans – au schimbat cursul istoriei intr-un mod radical
Kitsch – o arta
Lucruri interzise – nu exista
Machiaj – ocazional
Niciodată nu ai face/spune/purta… injectii/ secrete care se termina in „sa nu mai spui nimanui”/ blanuri naturale
Original – Depeche Mode
Parfumul preferat – 1881 by Cerruti
Reguli – mereu incalcate
Shopping – relaxant
Teatrul – groaznic @ Ro.
Tentaţii – putine
Ţinuta preferată – orice ma face sa ma simt bine
Vacanţa perfectă – oriunde, vacanta sa fie
Ziua de naştere – 11 dec ’88

leapsa tzopaie la gagici

3 gânduri despre &8222;UAT DA FAC??!?!&8221;

  1. Mi se pare absolut genial faptul ca

    1) parfumul tau preferat este 1881
    2) esti din Constanta
    3) parfumul meu preferat vreo trei-patru ani de zile a fost 1881
    4) si prima data l-am primit de la cineva din Constanta.

    E clar, deci, Constanta miroase a 1881.

    O zi geniala sa ai 🙂
    (si sa-ti parolezi laptopul?)

  2. bestial post. iar m-am binedispus. tine-o tot asa, incepi sa iesi din „epoca experimentala”…
    si da, constanta miroase a regat 😉

    ps: iti fur structura postului, cu citarea sursei 😀

  3. @ svastik- 1881 e da shit, eu momentan nu ma dau cu el, acum sint pe chanel-madmoiselle si valentino- rock & rose. misto faza cu constanta, si mie mi se pare genial orasul, mai ales de cind trec rar pe-acolo. ;))
    @ andreea- hoatzo 😛

Lasă un răspuns

