Virgin suicides in my mind

Am fost la gară să aştept un pachet plin cu mîncare, ciocolată şi fuste şi am simţit pe drum, de cîteva ori, că o să leşin. De căldură, de durere de cap, de nemîncat, de o boală gravă încă nedescoperită. Am avut cîteva momente magice de cîteva secunde în care toate sunetele se tăiau şi nu mai simţeam nimic. Nici lumea din jur şi nici pe mine în ea. Vedeam numai frînturi de imagini cu copaci, iarbă şi corpuri vii în mişcare.
N-am leşinat în viaţa mea.
Am fost şi să dau o tură pe la baia din cămin, unde am găsit de toate. De la hîrtii, frunze de salată, prezervative consumate de pomană, pungi, tampoane, la coji de seminţe, scrum, mucuri de ţigară, biscuiţi şi multe altele. Superb!
Am de scris o prostie la pragmatică, vine sesiunea, nu fac nimic altceva decît să zac, să ascult melodii tîmpiţele, să fumez mult, să (mă) plîng şi să citesc Bukowski.
Şi ăsta e doar începutul…

Tell Trip
I’m over him
He’s a creep
Guess Who

Lasă un răspuns

