Ian Curtis meets Rozz Williams meets The Cure who meet The Cult who meet David Bowie who meets Pink Floyd and join together to meet The Beatles

Mă gîndeam să scriu ceva coerent despre trupa asta, numai că nu prea cred că am şanse.
Pentru că nu ştiu ce aş putea să scriu despre Suede. Sînt atît de lipită de starea asta şi atît de fericită, ca şi cînd mi-aş fi redescoperit o bucăţică din mine care a rămas neatinsă şi nealterată de autodistrugerea la care m-am înrolat lately.
Şi chestia cea mai mişto e că toate astea îmi aduc aminte de stările alea de bine, frumoase şi efemere pe care le pierdusem cu totul printre munţi de hîrtii, cursuri, incertitudini, haos şi aşa mai departe.
Da, asta e cel mai mişto, cînd o iei razna să vină de undeva o mînă caldă şi să te apuce de ceafă, ca pe un pui de căţel.

Lasă un răspuns

