Cărţi

Azi am făcut săpături prin bibliotecă şi am găsit o grămadă de chestii minunate de care n-am mai auzit vorbindu-se, decît vag şi în contexte imbecile. Dintre multele cărţi pe care sper că cineva din familia mea le-a citit (deşi cred că de la maică-mea am căpătat obiceiul de a cumpăra cărţi pe bandă rulantă, chit că n-am timp să le citesc pe toate) tre’ să amintesc una monstrous de groasă de Ileana Vulpescu cred, Arta conversaţiei, vreo două de Tatulici printre care Ceainicul de argint pe care-o începusem într-o vacanţă fiind la bunici (cred că de-acolo am şi cărat-o), vreo trei de Cella Serghi (despre care o să scriu în scurt timp, dacă tot e sesiune măcar să mă laud cu ce citesc deşi n-ar trebui), cîteva de Cezar Petrescu (nu-mi mai amintesc ce profesor pe la şcoli l-a cam desfiinţat- o să cercetez dacă avea sau nu dreptate), cîteva de Mihail Sebastian, în fine, am o bibliotecă mare şi mişto. Şi da, mă laud oricînd şi la orice oră cu ea. Bibliotecă în care nu mai am loc şi care s-a prelungit şi îmbogăţit în ultimii ani, de cînd am început să-mi strîng alocaţiile şi să mi le dau pe cărţi.
În rest, mîine o să număr şi prima restanţă din viaţa mea de student (mai e necesar să le reamintesc toturor că mi-a mîncat zilele?) pentru că nu mă duc.
Mai voiam să mai zic ceva… despre Disney şi Pixar şi animaţie dar m-am plictisit şi mi-e somn.

Ah, btw…

Se mai poate da de domnişoara Denisa Cîrlomăneanu?

Răspunsul este, în general, nu. Dacă vrei să dai de mine în perioada asta tre’ să ai un motiv bine întemeiat şi să ştii cum să acţionezi.
Aviz amatorilor de identităţi duble-triple-cvadruple şi aşa mai departe, degeaba vă faceţi 1000 de nickname-uri şi coaceţi strategii peste strategii, ştiu eu cine-mi sînteţi.

5 gânduri despre &8222;Cărţi&8221;

  1. it spells your lack of qualities for cheerleading :X :*
    macar acum stiu de ce n-ai fi fost niciodata aleasa in trupa de majorete a profesoarei de bio din liceu >:)
    nu sint paranoica 😀

  2. Now now honey-bum, no need to get personal. That was below the belt.. stii ca nici macar nu am participat. Stii de ce? Stii? Pentru ca TU, Da TU, TU m-ai inspirat sa ma pregatesc pentru „Olimpiada de alergat Pletosi-in-Buzau”. Desi ai pierdut printr-un fault emotional back in `05 in Arbanasi, eu te-am invelit cu patura jegoasa-de-stat-pe-iarba la sosire si ti-am turnat din ginul pe care l-am carat with my bare hands in timp ce tu erai fresh cu o punga de Nutline si in buzunar cu o cutie de laxative de la farmacia din sat=)).
    Be nice love-child :X
    Mommah loves you but I can get physical:D

  3. =)) laxative de la farmacia din sat…
    anyway, in postu’ asta era vorba in primu’ rind de carti misto de citit… ceea ce-mi aminteste de avertismentul de pe blogul Andreei care suna ceva de genu’ „pe bloguri o lalai aiurea, da’ mina pe carte n-ai pune-o”. and honey, allthough you’re 21, i must say… :”>

Lasă un răspuns

