cel mai frumos nume

de cite ori nu se întîmplă nimic sînt tristă pentru că aud liniştea asta îngrozitoare, hidoasă, oribilă ca se infiltrează peste tot pentru că atunci corpul meu ia consistenţa unui burete care absoarbe totul fără să absoarbă nimic; tăcerea sună mereu a gol, a nimic, a vid, a antimaterie, singura carne care există sînt eu şi singurul corp prin care circulă fluidele este al meu şi nu le vreau nu le vreau nu le vreau.

e ciudat, e atît de ciudat dar asta sînt eu, iar el trebuie să aiba mereu o notă pregnantă, aproape greţoasă de exotism pentru că altfel e inadmisibil; trebuie neapărat să fie poet, sau pictor, sau pur şi simplu intelectualul pseudo-superior care să mă provoace la discuţii interminabile, nedigerabile, încîlcite şi stupide despre derizoriul existenţei şi insatisfacţia pe care ţi-o provoacă conştientizarea condiţiei umane, sau măcar să fie wild at heart pînă la capăt, rupt dintr-o poveste ciudată cu cai şi călăreţi; viaţa lui trebuie să fie deja sacrificată, familia nu intră în discuţie pentru că niciodată nu va exista, sîntem lucizi şi nu minţim, nici nu ne amăgim gratuit, totul este şi este pe faţă, de asta e atît de incitant, atît de imposibil de refuzat; nu, ceva trebuie să aibă, îmi place imagina aia superbă a ineditului care degenerează în ratare, aroma mea preferată indiferent de anotimp, aroma căreia îi sînt fidelă la fel cum îi sînt fidelă unei anume sticle de parfum toată viaţa, deşi nu e parfumul meu preferat.
post-factum it tastes bittersweet pentru că am căpătat puterea ciudată de a privi sfîrşitul unui lucru încă neînceput care este acelaşi mereu şi apoi nu urmează a neverending story, şi nici Făt-Frumos cu un nume cu rezonanţe germanice nu va fi, deşi numele ăsta este cel mai frumos din lume şi ştiu că nici un altul n-o să-l întreacă vreodată…

Lasă un răspuns

