Vrăjeli mici de august

Uau, stau şi citesc pe bloguri tot felul de produse greţos de drăgălaşe ale eurilor feminine. Aproape toate se înscriu într-o notă melancolic-patetică, chipurile autentică. Peste tot predomină cîteva cuvinte cheie care mă scot din minţi, habar n-am de ce: ceai, rochii, portocale, flori, sandale, culori, îngheţată, zmeie de hîrtie, limonadă, pălării de paie.
E ceva foarte fals la mijloc, nu ştiu exact ce.
Apoi, istorisirea unor momente efemere poetice precum mîncatul de cicolată împreună, plimbatul de mînă, un zîmbet, o pălărie mare cu o broşă în formă de floare, cadouri minunate, mirosul de ceai şi alte imagini care compun universul intim feminin…
Nu ştiu de ce simt nevoia să scriu în registrul ăsta, aş desfiinţa cu o poftă nebună toate cele ce alcătuiesc universul de mai sus, dar poate cineva ar interpreta greşit demersul ăsta şi nu am chef.
Normal, parcă mi-ar plăcea să scriu şi eu pe blog toată ziua despre cum am o colecţie de 1000 de sortimente de ceai pe care le ţin în borcănaşe colorate hand-made şi din cauza cărora îmi petrec o jumătate de dimineaţă numai ca să mă hotărăsc ce ceai să prepar. Dar dacă mă uit în jur nu văd altceva decît superdezordinea şi superhaosul.
Anyway, în ultimul timp am stat mult în casă, am citit mult, m-am uitat mult la televizor şi am văzut îngrijorător de multe filme proaste despre care nu vreau să scriu. Am descoperit şi că nu mai am răbdare cu foarte foarte multe lucruri, că “nu mai duc” la unele chestii care în trecut mi se păreau ok, că mă enervez cumplit de uşor din rahaturi. Reacţii pentru care am 1000 de argumente pro-serioase.
Ah şi am descoperit şi ce îmi doresc cel mai mult de la viaţa asta, să am mulţi bani ca să pot să călătoresc în jurul lumii. Încă nu ştiu cum naiba să mă apuc să-i fac. Poate ar trebui să mă apuc de scris cărţi, gen Harry Potter… e o ipoteză la care încep să mă gîndesc serios

2 gânduri despre &8222;Vrăjeli mici de august&8221;

Lasă un răspuns

