Put on a gown that touches the ground, ah ooh

Aşa cum au trecut ultimele zile, chiar ultimele săptămîni de-a dreptul nebune n-aş vrea să treacă nimic vreodată. Nimic din lucrurile care au proprietatea asta ciudată de a trece. Am citit azi un articol al lui Georges Poulet despre Baudelaire şi despre faptul că în spatele “esteticii urîtului” nu se ascunde altceva decît o dorință nebună de expansiune a tuturor planurilor. Ce idee frumoasa!
Spuneam : doar ce-au trecut unele dintre cele mai nebune zile, în care parcă cineva m-a catapultat voit-forțat într-o viață străină pe care ar fi meritat-o poate un alt personaj. Chiar aşa…Ce-ar gîndi o ghiulea conştientă înainte să fie izbită de un zid de rezistență? Oare ghiulele îşi acceptă soarta? Oare acceptă cu uşurință impactul suprem care transformă totul în pulbere, şi de-o parte şi de cealaltă? Dar cu ghiulele care ratează ținta ce se întîmplă?
Mîine plec la Constanța dacă nu reuşesc să mă scol la 7 dimineața. E culmea paradoxului, dacă nu mă scol la 7 nu pierd un tren, din contră… cîştig un tren spre casă. Ce morală stupidă ma bîntuie în ultima vreme, mi-e frică de mine cea de peste cîțiva ani. Maică-mea o să se sperie din nou. Aşa e mereu : “Ce cauți acasă?” “Linişte”.
Pe 18 vine G. Ce frumos din partea lui, sper să nu se îngrozească prea tare. Cred ca Ro o să-i lase fix senzația aia greu de exprimat. Ştiți voi care, toată lumea o ştie. Doar că nu o putem exprima… o fi bine, o fi rău…(?)
Acum ştiți ce urmează? Eu urmez, într-o cameră frumoasă cu un pat mare în care dacă nu vreau să mai intre nimeni altcineva nimeni nu va intra. În plus e linişte.
Liniştea asta e noul meu lux.

Lasă un răspuns

