Constangeles

Eu una, deşi prea mulţi ani nu am, am făcut ceva tîmpenii la viaţa mea.

Cred că de departe cea mai mare a fost că am dat oraşul ăsta frumos pe Bucureştiul ăla de care mă leagă numai dezamăgiri. Şi mi-e frică de faptul că prea puţini sînt cei care înţeleg starea asta, şi mai puţini cei care au trăit-o…

4 gânduri despre &8222;Constangeles&8221;

  1. Ce anume ţi se pare aşa minunat la oraşul acesta? Te întreb cât se poate de serios, pentru că stătui o bună bucată din viaţă în Bucureşti, am văzut cam toate oraşele mari din ţară plus altele mai puţin mari şi îţi zic sincer că a noastră urbe este încă departe de ce se întâmplă prin alte părţi. Tocmai de aceea tot întreb pe cei care-l consideră aşa grozav…de ce au această părere.

  2. E un oraş frumos, mare şi aerisit. Un oraş în care nu mă lovesc la propriu de oameni pe stradă. Ştii cît contează asta pentru mine? Enorm. Mai e şi marea, mai e şi faptul că există o viaţă culturală faină aici (ce-i drept nu la fel de frenetică ca în capitală) care mă interesează. În plus aici m-am născut, aici îmi sînt prietenii, familia, aici am crescut. În fine, depinde ce fel de om eşti şi ce cauţi.

    • Nu prea rezonez nici eu cu elogiul pe care il aduci Constantei (ar putea fi o frumoasa hiperbola), desi are virtutile (putine) pe care le-ai remarcat, eu unul nu mai sunt in stare sa le vad, sa le simt…au devenit imperceptibile pentru mine. Viata culturala ????!!!!! Oh Doamne !

      • @ razvanp : Bre, ăsta nu e un elogiu. Aş putea să fac şi d-astea dar nu simt nevoia. Cît despre faptul că tu nu mai eşti în stare să vezi puţinele virtuţi ale oraşului nu ştiu ce să zic… pleacă şi tu vreo cîţiva ani de-aici şi o să le vezi mai clar.

Lasă un răspuns

