Seară cu G. la cămin

Seara mi-am petrecut-o cu G. pe marginea patului meu de cămin, un pat minuscul în care de multe ori nu încap. Am vorbit pînă dimineaţa despre tot felul de lucruri extrem de inutile care nu vor salva pe nimeni, nici măcar pe noi de noi înşine. Cavaleri medievali, romane populare, Olympique Marseille, plăcintă cu brînză, licenţa mea inexistentă, starea căminelor din Bucureşti. Am încercat să fentez multe întrebări normale pentru care nu găsesc un răspuns, am încercat să-I explic că nimic nu se va schimba vreodată aici, nici măcar o dată cu generaţia mea. I-am explicat că de fapt aşa am fost crescuţi, să le avem pe toate într-un sistem care nu-ţi oferă mare lucru, sau în niciun caz nu ceea ce ar trebui. Cînd ne vom trezi o să fie prea tîrziu, o să avem copiii noştri pe care o să-i creştem la fel.

Mi-a cumpărat un ou Kinder în care am găsit un ştrumf, am spălat ligheane şi ligheane de rufăraie, şosetele lui luuuuungi care nu se mai terminau, pijamalele mele cu vaci şi altele. Am ascultat AC DC, Django Reinhardt, The Do.

Am despicat firul pe toate părţile şi n-am găsit nimic, nimic, nimic.

2 gânduri despre &8222;Seară cu G. la cămin&8221;

  1. dincolo de regretul ca n-ai gasit nimic nimic nimic, e aproape 2 noaptea si mi-ai facut pofta de dulciuri. hmmm…vreau si io Kinder si bunatati (adica sa le primesc). cand va aud cu ciocolatzi parca imi vine si mie sa nu mai fiu misandra. oare o sa ajung pe la 30 de ani chiar atat de infometata incat sa imi vand libertatea pentru o farfurie de Kandia si pentru o lingurita de ciocolata belgiana? mmm….
    una peste alta, bine ai revenit, ai fost asteptata, sa stii 😀 si scuze pentru comentariul idiot, e tarziu si de cateva zile mi-am hranit numai matzele nu si neuronii :)))

Lasă un răspuns

