eu vă agrăiesc vă isc Inorog şi Vasilisc

Incredibil albumul ăsta. În fine, poate am eu o slăbiciune pentru chestiile astea… bestiare, alegorii medievale, Istoria Ieroglifică, vrăjeli… De-asta acum nu pot să vorbesc decât în superlative absolute. Excelente versurile lui Foarţă & Ujică. Nu ştiu ce monstru i-a bântuit pe toţi cât timp l-au făcut, dar sigur ceva o fi fost. Desigur nu pot să nu mă gândesc şi la rocku’ în epoca aia. Poate doar Black Sabbath să mai fi avut melodii hipnotice (aşa ca prima de pe album–> „Invocaţie”) la vremea aia, dar oricum la nivel de versuri sînt sub albumul ăsta.

Cât de autentică poate să fie “Invocaţia”, cum au putut să puncteze toate accentele cu instrumentalul, până şi intonaţia când bolborosesc acolo spre sfârşit mă sperie (mă sperie pentru că e foarte foarte bine făcută şi studiată tema). Asta trebuie să fie cea mai bună piesă de pe album, clar peste hiturile vremii.
Deci, să vă mai plictisesc cu analize cretinuţe? Mai bine nu.
Chapeau bas de tot… undeva prin miezu’ Pământului.

2 gânduri despre &8222;eu vă agrăiesc vă isc Inorog şi Vasilisc&8221;

  1. Pingback: eu vă argăiesc vă isc Inorog şi Vasilisc | Cuttingart News Blog

  2. Asta e si melodia mea preferata de la Phoenix, imi da goosebumps de fiecare data cand o ascult. De altfel, tot albumul e inchegat magnific, mi se pare clar cel mai bun album al lor (Mugur de Fluier fiind a close second).

    Asa am aflat eu de Serban Foarta si asa a inceput o alta poveste de dragoste.. literara 🙂

Lasă un răspuns

