De ascultat, de meditat

deine
Habar n-am ce să scriu despre albumul ăsta. După ce am petrecut toată dupa-amiaza gândindu-ma dacă nu cumva amestecul de escapism şi realitate pe care îl livrează oamenii ăştia doi este ratat şi kitschos, n-am ajuns la nicio concluzie pertinentă. Cred că Indicator putea să fie un album mare. Mai cred şi că conceptul ăsta de contrast între temele sociale şi cele romantice e o idee bună (contrast care extins la modern vs paseist rezumă cam tot legat de formaţia asta, de la peruca de baron de secol XVIII a lui Veljanov până la beat-urile super actuale din unele melodii).

Dar tot nu sînt pe deplin convinsă. Totuşi, există nişte bijuterii de melodii care mă fac să visez cu ochii larg deschişi, lucru care mi se întâmplă din ce în ce mai rar şi care mă face, numai pentru asta, să le acord toate creditele din lume. De exemplu asta.

Aş mai scrie şi despre nişte amintiri frumoase de care mă leagă albumul lor precedent, April Skies, şi despre faptul că e una dintre formaţiile alea cu adevărat speciale (lucru care, ca orice pasiune extremă, nu ar trebui menţionat niciodată) dar ce rost ar avea ? Ascultaţi albumul, citiţi versurile. Asta voiam să spun de fapt de la bun început.

Lasă un răspuns

