***

eu nu mai cred în nicio revoluţie
în nicio schimbare, în nicio putere a cuvintelor sau a
ideilor.
de-abia mai cred în corpul meu greu
alunecând leneş spre facultate.
de-abia mai cred în încăpăţânarea lui de a parcurge distanţe,
de a traversa străzi – un impuls perfid.
aici,
în stepa mediteraneană,
viaţa mea s-a oprit.
aici pe dealuri,
în mijlocul tufişurilor de maquis,
sufletul meu s-a făcut scrum.
în locul lui- o gaură neagra, uscată.
acum nu mai cred în nimic.
nici măcar în cuvintele mele,
nici macar în limba asta pe care în curând o voi uita.
atunci tristeţea mea va lua forme nebănuite,
se va sparge în ochii şi pe chipul meu
schimbându-le.
voi fi o străină.

audio: http://www.trilulilu.ro/dcirlomaneanu/b895da60cba124

Lasă un răspuns

