Dragi cititori,

eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să îmi trimiteţi o cisternă cu bani, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să îmi spuneţi ‘’Poftim, stai liniştiă, tradu şi scrie fără griji.’’, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să vă amintiţi de mine, să-mi trimiteţi un mesaj pe mail sau telefon şi să-mi spuneţi ‘’Hai, dar hai întoarce-te!’’, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să-mi arătaţi un catalog cu o mie de lucruri, locuri, oameni, clădiri, cărţi şi tablouri pe care trebuie să le primesc direct în inimă, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să-mi spuneţi că se poate, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să-mi amintiţi că adolescenţa şi copilăria înseamnă România, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să-mi spuneţi că aţi avut încredere şi că aţi investit în mine, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să vă cereţi scuze pentru tot ce n-aţi făcut, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să-mi arătaţi găurile din Facultatea de Arhitectură, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să fiţi curajoşi şi să vă asumaţi ideile, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să mă cereţi în căsătorie, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să daţi o ordonaţă de urgenţă, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să vă împuşcaţi în gât şi să vă pansaţi cu fular, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să îmi spuneţi că în cinci ani de zile n-am votat pe hârtie igienică, eu nu mă mai întorc în România.

Puteţi să schimbaţi totul, eu nu mă mai întorc în România.

Pe această cale vă anunţ că de mâine, tot ce voi mai scrie/publica/ţipa/înjura/iubi/urî de moarte/plânge/comunica va fi în limba franceză.

 

 

 

Lasă un răspuns

