vid

nu te vreau decat pe tine

nu vreau decat corpul tau cald lipit de-al meu acum

si iluzia ca totul e bine

ca e pace si fericire

dincolo de care ne asteapta

zambind

moartea

 

 

mereu stau si ma intreb

ce e mai important in viata asta

familia prietenii banii cariera 

dragostea

nu stiu ce sa mai fac cu mine

pe ce sa ma mai concentrez

toate planurile s-au facut scrum

n-am schimbat lumea n-am scris

nici macar o carte

n-am fost copilul divin al unei generatii providentiale

tot ce-am vrut a fost putina dragoste

liniste

fara drame

cineva care sa ma salveze

nimic n-a iesit asa cum ar fi trebuit

nimeni nu intinde o mana

nimeni nu scrie povestea generatiei mele

nimeni nu face un film despre noi

eu n-o sa fac nimic singura

n-o sa scriu n-o sa 

filmez vreun scurt-metraj

n-o sa se mai intample nimic

nici macar dragoste

nici speranta nici fericire

va fi ca acum pana la sfarsit

vid

vid

vid

Fără categorie

Lasă un răspuns

