atenție, vă mint!

sunt
iată
același copil singur
aceeași fetiță speriată
pierdută printre blocuri
pot să mă maimuțăresc în continuare
pot să mă prefac că aș fi
o femeie matură și responsabilă
o persoană de încredere pe care se poate conta
am trecut prin niște depresii am învățat
ceva din toată
această glumă sinistră
pot să mint în continuare
să vă copleșesc cu falsa mea experiență de viață
în realitate sunt
același copil speriat
aceeași fetiță tristă și singură

Fără categorie

Lasă un răspuns

