Totul

Am asculat melodia asa de zeci, poate sute de ori. O visez noaptea. O ascult ziua în cap. O cunosc pe de rost. Știu fiecare vers, fiecare modulație a vocii. Știu ficare imagine care se generează automat în creierul meu când o ascult în cap. Știu pe de rost fiecare acord de chitară, știu intro-ul la pian, știu cum se termină cu vioara. Știu tot.

Și tot de la melodia asta știu sigur cât de săraci suntem, până la urmă. Suntem săraci, mici și neimportanți. Ancorați într-un sistem de valori aberant, prinși în pseudo-realitatea nimicurilor de zi cu zi, orbiți de nesemnificativ. Știu cât de orbi suntem, cât de surzi. Știu că ne-am dezumanizat de tot, știu cum trăim într-o piesă de teatru ridicolă, cum ne punem bețe în roate, cum ne lovim de lucruri neimportante. Știu că am uitat multe. Că am uitat să fim fericiți, dincolo de toată porcăria asta. Că am uitat că prin fericire de fapt poți să fii deasupra porcăriei. Știu că am uitat că e ceva în noi, dincolo de logică și de rațiune. Că am uitat să ne îngrijim de psyche. Că l-am uitat de tot, că suntem niște forme fără fond, goale și mizerabile.

Știu tot.

Lasă un răspuns

