așteptând

pe dragul sufletului meu l-am căutat
în toți bărbații de pe acest pământ
ochii lui negri i-am căutat în ochii lor
mâinile lui fine
umerii lui din care crește iedera când ne îmbrățișăm
i-am căutat
mirosul lui de grădină îmbelșugată
și părul lui aspru le-am căutat neîncetat
și n-am mai găsit nimic

pe iubitul meu tânăr și-nalt l-am căutat
singurătatea și distanța lui le-am căutat
vocea lui gravă am căutat-o zi de zi
și n-am găsit nimic

pe îngerul meu cu părul negru l-am căutat
prin florile uscate ale dobrogei
prin nisip și prin ape
printre măslini sterpi
printre vulpi și egrete
diminețile și serile prin această margine de lume
și nu l-am găsit

unde este sufletul meu
când se va mai întoarce el la iubita lui
la fetița lui din mijlocul dealurilor
și al apelor
și al mărilor

când vor mai strânge mâinile mele slabe
umerii tari și delicați
mijlocul ferm
al dragului meu
când vor mai mângâia cuvintele astea
pielea fina a dragului meu
ca un vânt dulce
ca un fruct rece
ca o ploaie desăvârșită

când o să mai văd
pe soarele meu
când o să-l mai cuprind de la distanță cu privirea
când o să tac în timp ce sufletul o să se reverse
ca o cascadă peste lume

oaza mea
insula mea
salvarea mea delicată este
dragul sufletului meu
când o să mai ciupesc din umbra și răcorea lui
cu irișii mei palizi

apele se vor opri
și se vor spulbera în miliarde de picuri
plantele vor încremeni
animalele se vor ascunde în tufișuri
păsările vor amuți
pământul se va clătina iar cerul se va rupe
oamenii vor muri unul câte unul
până la mine
când voi revedea din nou pe alesul sufletului meu
timpul se va autoînghiți
spațiul se va curba în forme neinventate
când brațele scumpului meu se vor înfășura în jurul
taliei mele palide
ca un sfârșit necesar

unde este acum
lumina mea
unde este inocența și puterea ei
unde e maturitatea și durerea ei
cum să ajung până la ea
cum s-o mângâi cu trupul meu slab
cum să-i dau totul

în mijlocul dealurilor
în mijlocul pădurilor
pe culmi printre ruinele cetăților
în chipurile tuturor bărbaților l-am căutat
pe soarele meu
și nu l-am găsit

voi rămâne aici
în mijlocul apelor moarte
pe această fâșie de nimic
gândind la domnul meu
la sufletul meu
la dragul meu

așteptând

Lasă un răspuns

